ח"כ מתן כהנא: "מדיניות נחושה, הג'יהאד חטף קשות"

מערכת האתר No Comments on ח"כ מתן כהנא: "מדיניות נחושה, הג'יהאד חטף קשות"

אל"מ במיל' ח"כ מתן כהנא לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "במדיניות נחושה כמו שהיה בממשלה הקודמת, להגיב בעוצמה על כל זליגה וכל בלון – הסבבים מתרחקים. אם המדינה מגיבה בצורה דרדל'ע, הטרור מרים ראש. עכשיו הייתה תגובה נכונה והמחנה הממלכתי גיבה. הג'יהאד חטף קשות, ועכשיו אפשר להפסיק"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הדתות לשעבר, אל"מ במיל' ח"כ מתן כהנא לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "במדיניות נחושה כמו שהיה בממשלה הקודמת, להגיב בעוצמה על כל זליגה וכל בלון – הסבבים מתרחקים. אם המדינה מגיבה בצורה דרדל'ע, הטרור מרים ראש. אבל מה שהיה עכשיו הייתה תגובה נכונה והמחנה הממלכתי גיבה. הג'יהאד חטף קשות, עכשיו אפשר להפסיק"

"אנחנו חושבים שצריך לעשות רפורמה, צריך לסדר את האיזון המשטרי בישראל. אבל כל זה צריך להיות בהידברות ובהסכמה רחבה". השר לשעבר התייחס להילולא המוצלחת במירון: "חשוב וראוי להחמיא לפרויקטור ומעליו השר מאיר פרוש על אירוע נפלא. הייתי שם, ראיתי אנשים שמחים ורוקדים, כל הכבוד על כך"

"בשנה שעברה היינו בצל שנת האסון, לקחנו מרווחי בטיחות, לכן האירוע לא היה שמח כל כך. גם כן, אחת התקלות שלנו היו בהתאמת החימוש למטרה – סדרנים שמתאימים לקהל. ניסינו לגייס, לא הצלחנו"

שר הדתות לשעבר הוסיף:  "העלייה בסקרים היא תוצאה של מדיניות מבונה של המחנה הממתכתי ובני גנץ. אנחנו לא נגד אף אחד, אנחנו בעד לאחד את הציבור בהובלת גנץ. הציבור מבין את זה".

האזינו



0 תגובות